Cum anunți un deranjament apărut în funcționarea serviciilor furnizate de compania RCS-RDS?
Cea mai simplă metodă de a anunța un deranjament al serviciilor RCS-RDS pentru oricare din serviciile, dar care presupune să aveți acces la internet, este aceea de a trimite sesizarea online prin intermediul formularului de contact de aici:
Observații: trebuie să fiți atenți și să oferiți corect cel puțin următoarele informații: Cod Client și Adresa, acestea fiind absolut necesare pentru identificarea și rezolvarea problemei sesizate de dumneavoastră
În cazul în care nu aveți acces la internet, dar aveți la dispoziție un telefon, aveți următoarele opțiuni:
» pentru serviciile fixe Internet, Digi Tel, Digi TV Cablu, sunați la telefon: xxx.400.4401, unde xxx reprezintă prefixul zonei.
» în cazul în care doriți doar informații comerciale: condiții de reziliere sau de a contracta noi servicii, găsiți numărul de telefon la care trebuie să sunați în funcție de județ în tabelul de mai jos:
» pentru a reclama disfuncționalități ale serviciului Digi Mobil puteți suna din orice rețea la numărul de telefon 031.400.7777 sau din rețeaua Digi Mobil la *777
Persoană juridică?
În cazul în care serviciile Digi au fost contractate pe persoană juridică (firmă, asociație, fundație etc) puteți contacta Digi Romania la telefon 031.400.6500
Vrei să afli informații despre serviciile Digi din Spania sau Italia?
Digi Mobil Spania | 004.031.400.64.22 |
Digi Mobil Italia | 004.031.407.40.77 |
Acesta articol a fost scris doar pentru a ușura accesul la informații, acest site neavând nici o legătură comercială sau de afiliere cu compania RCS-RDS.
Vă rugăm să citiți cu atenție articolul și să nu folosiți comentariile sau datele de contact ale administratorilor www.gtd.ro pentru a transmite mesaje solicitări companiei RCS-RDS.
Sunteți, în schimb, liberi sau chiar încurajați să comentați calitatea și profesionalismul acestui furnizor de servicii sau să semnalați administratorilor www.gtd.ro inadvertențe în informațiile prezentate.
Buna seara, am un abonament telefonie mobila DIGI care l am dat la parinti, ambii sunt in varsta, in Gorj, sat. P., Com S. Incepand de miercuri 22.01.2020 nu mai au semnal.
Pentru mine este fff important sa stiu daca sunt bine zilnic.
Va rog sa mi comunicati cand considerati ca se rezolva acesta situație. Plata este făcuta anticipat. Va mulțumesc pentru înțelegere și aștept răspunsul dvs.
Tel 072393****
Undeva, mai sus, în articol, ai toate informațiile necesare pentru a face o sesizare direct către RCS-RDS. Dacă postezi un comentariu la un articol despre Digi, nu te aștepta ca cineva în măsură să-ți rezolve problema să și citească ceea ce ai scris.
Datele personale le-am editat deoarece nu este bine să le faci publice.
buna nu imi functioneaza televiziunea prin cablu va rog remediati problema
Citește mai atent articolul și celelalte comentarii și (poate) afli cum poți sesiza problema ta cu Cablul TV de la Digi
Nu funcționează internetul! Am nevoie urgent…..