Astăzi mi-a părut extraordinar de cald, poate din cauza asta stick ul 4G de la Digi nu a vrut să găsească decât rețeaua 3G.
Am încercat să-i sun pe cei de la Relații Cu Clienții, dar degeaba. La numărul de telefon dedicat asistenței tehnice răspundea un robot tare amabil și agil. M-a plimbat o jumate de oră printr-un meniu fără a mă ajuta într-un fel. Apoi am sunat la numărul serviciului comercial. Acolo am reușit să stau de vorbă cu un operator uman. Nu pentru mult timp. După ce mi-a ascultat păsul, m-a pasat elegant către același robot amabil, care îmi mai răpise o jumate de oră degeaba înainte.
M-am hotărât să fac pasul cel mare, mă voi duce la unul din punctele lor de vânzări imediat ce voi mai avea câteva ore de pierdut.
Pingback: Cum să faci abonament de date 3G pentru modem 4G? – Gasești Tot ce Dorești