O vorbă înțeleaptă spune că: „Reclama e sufletul comerțului” și mare adevăr spune!
Dar de ce reclama nu este ieftină? Aparent prețul reclamei trebuie să acopere costurile implicate de producerea și distribuirea acesteia, în realitate prețul reclamei se regăsește în costurile produselor de pe piața. Astfel produse de calitate proastă ajung să fie mai bine vândute decât produse din aceeași categorie de preț dar cu o calitate net superioară. În cazul primelor produse cheltuielile de promovare ocupă o mai mare felie din totalul costurilor produsului în detrimentul calității iar în cazul celei de a doua categorii de produse reclama este lăsată în plan secund mizând pe calitatea produsului.
În opinia mea reclama poate fi și ieftină și eficientă dacă se promovează produse de calitate pe canale media alternative și de impact!
Vrei reclamă pe acest blog?
Nimic mai simplu, trebuie doar să-mi scrii pe adresa de e-mail:
grig@gtd.ro
cam ce ți-ai dori și cât ești dispus să oferi.
Vei obține un răspuns în cel mai scurt timp posibil!
Dacă vrei reclamă gratuită poți publica anunțuri plătite este și aceasta o variantă!
ai domeniu gtd.ro ? esti tare daca ai domeniu din 3 caractere
uite, cu chestia asta cu ”zi-mi tu cât oferi” nu prea sunt de acord…
spațiul publicitar este și el un produs, al cărui preț trebuie stabilit de către cel care vinde 🙂
Nu vând „spaţii publicitare”. În funcţie de bugetul „cumpărătorului” pot oferi aproape orice în materie de reclamă pe net! În plus mai am şi alte domenii, unele mai bine văzute de Google altele mai slab cotate …
Dacă articolul se numeşte „Reclama – De ce reclamă ieftină?”, asta nu înseamnă că voi face reclamă „Gratis”, adică mai pe nimic!
Pingback: Anunţuri gratuite | La Grig
Pingback: Vin Pelin – Urlati. Vinul e bun, reclama nu-mi place! | blog.gtd.ro
scz daca te deranjez dar nu ai vrea sa imi faci reveiw la blog? Ca iti fac si eu tie si facem link-echange. Te rog sa imi raspunzi chiar daca nu esti de acord. Mersi. Thank.
Pingback: Despre reclama prin eTarget.ro | La Grig ...un blog cu bun simţ!